Teknoloji

Bioshock’un Baş Tasarımcısı Yeni Oyunu Wartorn İle Karşımıza Çıktı

Age of Empires, Borderlands ve BioShock gibi önemli serilerde görev alan isimlerin kurduğu Stray Kite Studios, çıkış oyunları Wartorn’u bir fragmanla duyurdu.

Roguelite unsurları içeren takım tabanlı taktik strateji türünde bir oyun olarak tanımlanabilecek Wartorn’da kahramanlarımız Tara ve Elani kardeşler, Talaur Adaları’nı aşarak atalarının yurdu olan Beynun’un güvenli topraklarına ulaşmaya çalışıyorlar. Bu yolculukları esnasında da kervanlarına goblinler, elfler, iblisler ve daha türlü türlü fantastik yaratıktan oluşan ekipler katılıyor.

Kervanınıza katılan her takımın farklı özelliklerini ve kendilerine has yeteneklerini kullanarak savaşlardan galip ayrılmaya çalışacaksınız. Savaş alanında birliklerinizi nasıl konumlandırdığınız, birlik kombolarını ve yeteneklerini ne derece etkili kullandığınız, birliklerinizin moral durumu gibi şeyler önem arz edecek. Kervanınız umudunu tamamen kaybederse, siz de kaybedersiniz.

Fragmanda gördüğümüz kadarıyla elementleri ve çevreyi etkin kullanacağımız / kullanmamız gereken bir oyun olacak Wartorn. Suyu, yangını söndürmek veya bitkileri iyileştirmek için kullanabilirsiniz ya da önce su ile saldırıp bir güzel ıslattığınız düşman birliklerine bir de elektrik saldırısı yaparak çatışmaya noktayı koyabilirsiniz. Bu tarz detaylarla, izlenebilecek taktikler dallanıp budaklanıyor ve oyundan alınabilecek keyif de artıyor bence. Tabii bunu ne kadar iyi uygulayabildiklerini de görmek gerek.

Stray Kite Studios’un iki kurucu ortağı var. Biri Bioshock’un baş tasarımcısı Paul Hellquist, diğeri ise Age of Empires Online’ın baş programcısı Shovaen Patel. Patel, “Oyuncuların hem savaş alanında hem de hikayenin genel akışında yaptıkları her seçimin önemli olduğunu hissetmelerini amaçlıyoruz” derken, Wartorn’un kreatif direktörü Paul Hellquist de “Sadece eğlendirmekle kalmayıp aynı zamanda oyuncuların fedakarlık, özveri, hayatta kalma ve bizi birleştiren bağlar hakkında derinlemesine düşünmelerini sağlayacak bir oyun yaratabilmek için kalbimizi ortaya koyduk” şeklinde ifade ediyor görüşlerini.

Anlaşıldığı kadarıyla sadece oynanış kısmıyla değil hikayesi ve hissettirmeye çalıştıklarıyla da oyuncularda iz bırakmayı amaçlıyorlar. Bu amaçlarına ne ölçüde ulaşabilecekler, önümüzdeki aylarda göreceğiz.

Wartorn’un bahar aylarında erken erişime çıkacağı söyleniyor. Takip listelerimize ekledik, merakla bekliyoruz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu